0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
تقویم رومیزی چیست

تقویم رومیزی چیست

تقویم رومیزی چیست؟

با پیدایش زندگی اجتماعی و اقتصادی و نیاز انسان به زمانبندی، تقویم، جایگاه ویژه‌ای را برای خود اختصاص داد و با استقبال کم نظیری روبرو شد. طبق تحقیقات انجام شده، استفاده از تقویم به 30000 سال می رسد. به گونه‌ای که امروزه تقویم رومیزی و یا تقویم دیواری در هر اداره، شرکت و هر منزلی دیده می شود.

هدیه دادن تقویم رومیزی در نزدیکی ایام نوروز، یک کار ارزشمند و یک تبلیغ موثر است.

تقویم‌ها در انواع و اقسام مختلف از قبیل: تقویم رومیزی، تقویم دیواری، تقویم کتابی و تقویم های جیبی طراحی و به چاپ می رسند.

امروزه افراد، یک نیاز ضروری به تقویم های رومیزی برای ثبت جلسات و قرارهای کاری مهم خود دارند و چه چیزی بهتر از یک تقویم رومیزی شیک و اختصاصی!

اگر می‌خواهید در کسب و کار خود، فضای منحصر به فردی را برای خود ایجاد کنید و کسب و کارتان را به درستی تبلیغ کنید، با سفارش تقویم رومیزی، به هدفتان برسید و برند تجاری خودتان را تبلیغ کنید.

تقویم رومیزی چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد، تقویم‌ها در دسته مختلفی طراحی و چاپ می شوند.

تقویم‌های رومیزی و تقویم‌های دیواری به دلیل استفاده مداوم و بالا بودن کیفیت آنها، تاکنون بسیار مورد توجه بوده و توانسته نظر افراد زیادی را به طرف خود جلب کند.

اصولا تقویم‌های رومیزی به صورت تک برگ مقوایی، 4 برگ و 12 برگ و در ابعاد مستطیل و یا مربع قابل سفارش دادن می باشند.

 

چرا تقویم رومیزی سفارش دهید؟

 کم هزینه ترین نوع تبلیغات کاربردی و موثر، سفارش تقویم رومیزی می‌باشد.

هنگامیکه شما به مشتریان خود تقویم هدیه می‌دهید، نه تنها برند تجاری خودتان را به شکلی مناسب و رایج تبلیغ کرده‌اید، بلکه به آنها احساس جالبی را هدیه می‌دهید.

سعی کنید از نمونه‌های تقویم‌های رومیزی اختصاصی برای شرکت و یا سازمان خود سفارش دهید، چرا که اینگونه، در حال تبلیغ شرکت خودتان هستید و نتیجه مثمر ثمری را خواهید گرفت.

شما با سفارش تقویم رومیزی و سررسید در واقع، خودتان را در تمام 365 روز سال به مشتری نشان می‌دهید و چه تبلیغی از این بهتر!

کاربرد تقویم رومیزی:

تقویم‌های رومیزی از قدیم و ندیم با در اختیار داشتن تاریخ روزها و مناسبت‌ها مورد استقبال عموم مردم بوده است.

تقویم رومیزی می‌تواند یک گزینه‌ی ایده آل برای تبلیغ شرکت شما باشد. از این رو بهتر است با یک طراحی شکیل و منحصر به فرد، به مشتری‌هایتان تقویم رومیزی هدیه دهید.

تقویم‌های رومیزی کاربرد فراوانی دارند که یکی از برجسته ترین آنها، امکان نوشتن موضوعات مهم و یادآوری های تاریخی بر روی تقویم است.

اوصول طراحی تقویم‌های رومیزی به اینصورت است که در هر برگ آن، تاریخ و روزهای یک ماه قرار دارد و به راحتی می‌توانید در همان ماهی که هستید، جلسات مهم خود را روی تقویم مشخص کنید تا حواستان باشد.

همچنین طراحی و چاپ تقویم‌های رومیزی بسیار مقرون به صرفه هستند و می‌توانید با کم ترین بودجه، تقویم های رومیزی شیک و جذابی را سفارش دهید.

تقویم به دلیل کاربردهایی که دارد، در تمام مکان‌ها قابل استفاده می باشد، از این رو یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود.

 

 

 


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات