0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
تقویم رومیزی تبلیغاتی چیست ؟

تقویم رومیزی تبلیغاتی چیست ؟

تقویم رومیزی حاوی یک جدول است که در آن تاریخ میلادی و شمسی درج شده است.

در بخش پایین صفحه هم اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با تمامی مناسبت ها ذکر شده است.

انواع تقویم رو میزی

تقویم های رومیزی انواع مختلفی دارند و در جنس های متنوعی هم به چاپ می رسند که انتخاب و سفارش هر یک از این تقویم ها به بودجه و سلیقه مشتری بستگی دارد.

همچنین تقویم رومیزی در تعداد صفحات با یکدیگر فرق دارند، به عنوان مثال تقویم رومیزی 7 صفحه و یا 12 صفحه وجود دارد.

همچنین یکی از ویژگی هایی که در تقویم های رومیزی به چشم می خورد، عمومی یا اختصاصی بودن آنها است.

همچنین  در برخی از آنها پایه سلفون و در برخی دیگر پایه گالینگور به کار رفته است.

تقویم رومیزی عمومی

غالبا این تقویم برای سایر کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد و طرح های مختلفی بر روی آنها طراحی  و چاپ شده است. به عنوان مثال تقویم با طرح گل و یا طرح ماشین و یا طرح فصل ها که تمام این نوع تقویم ها قابل انتخاب و سفارش دادن است.

تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم اختصاصی یک فرق اساسی با تقویم های طرح عمومی دارند و ان هم این است که شرکت مورد نظر می خواهد عکس هایی که به خواسته خودش می باشد و نمایی از شرکت و یا محصولاتش است را بر روی تقویم طراحی کند. در این حالت عکس ها و آرم شرکت به صورت اختصاصی بر روی تقویم رومیزی طراحی می شود که تنها متعلق به همان شرکت است و محصولات و برند تجاری همان شرکت را به طور واضح تبلیغ می کند. جالب است بدانید با توجه به نوع تبلیغ تقویم رومیزی و نتیجه مثبتی که در طول سالیان سال در کسب و کارها داشته است، امروزه به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی موثر و متنوع شناخته شده است.

به صراحت می توان گفت: بهترین هدیه تبلیغاتی که در ایام نزدیک به عید می تواند لبخند رضایت را بر لبان مشتریان بنشاند، تقویم رومیزی است.

اگر شما هم در کسب و کارتان به دنبال تبلیغی هستید که در طول 365 روز سال در جلوی نگاه مشتریانتان باشد، تقویم رومیزی یک گزینه ایده ال است.


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات