0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی وسایلی هستند که به اشخصاص به صورت هدیه داده میشوند ، این هدایا میتوانند وسایل روزمره  مثل خودکار و... ویا وسایل نفیس مثل ست های چرمی و... باشند.

هدایای تبلیغاتی یکی از قویترین ابزار های تبلیغات و بازاریابی است و حداکثر بهره در برندینگ را برای شما به ارمغان می آورد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و توسعه زیر ساخت ها ، کسب و کارها متنوع و جدیدی به وجود امده ، در واقع کارها امروزه تخصصی شده است.
شما در هر کسب و کاری که شروع به فعالیت نمایید ، با تعداد زیادی رقیب مواجه هستید که با برنامه ریزی های تبلیغاتی و بازاریابی قدم در برندیگ کسب و کار خود خواهید گذاشت و از رقیبان خود پیشی خواهید گرفت.

 

حداکثر بهره در بازاریابی با هدایای تبلیغاتی

 

برندینگ یعنی ماندگار شدن در ذهن مشتری و هدایای تبلیغاتی بیشترین تعامل و ارتباط را با جامعه هدف شما بر قرار میکند.
ممکن است این سوال پیش بیایید که هدایای تبلیغاتی باید خاص و گران قیمت باشد ولی در عمل با کمی خلاقیت در طراحی ، بسته بندی ، نحوه ارایه و... میتوانید ارزانترین هدایای تبلیغاتی را به موثرترین روش بازاریابی تبدیل کنید.
همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که هدایای تبلیغاتی که پر مصرف یا همیشه در دید مخاطب شما است تاثیر تعامل شما را در برندینگ به طرز چشمگیری افزایش میدهد.

 

انواع هدایای تبلیغاتی

 

همانطور که گفتیم هدایای تبلیغاتی باید به منظور برندینگ و یاداوری نام برند شما در ذهن مخاطب ارایه شوند و اگر با روش های تبلیغاتی دیگر به صورت برنامه ریزی شده ارایه گردد تاثیر بسیار زیادی در سرعت برندینگ شما می گذارد.
هدایای تبلیغاتی مدیریتی و اداری همانظور که از اسم این دسته از هدایای تبلیغاتی مشخص است این هدایای مخصوص ارایه به افراد خاص و مدیران تولید میگردند.
این هدایا یکی از خاص و گران قیمت ترین دسته ها است و معمولا شامل هدایای نفیس یا محصولات برندهای بزرگ دنیا هستند.

 

ست های مدیریتی

 

همانطور که میدانید ست به مجموعه از هدایای تبلیغاتی گفته میشود که معمول داری شمایل مشابه هم هستند.
ست های مدیریتی شا مل هزاران دسته از هدایای تبلیغاتی مثل فلش ، کیف پول ، پاوربانک ، کمربند و... است که معمولا پیش تولید و به انتخاب مشتری ارایه میگردد.
ست های مدیریتی از 2 تکه تا 10 ها تکه در جنسهای چوب ، فلز ، چرم ، پلاستیک و... در شرکت های مختلف تولید میگردد.
مثلا ستی را در نظر بگیرید که شامل فلش ، پاوربانک و کیف پول است جنس تمام این تکه ها از چرم و به صورت متحد الشکل است.
طبیعی است که بسته به هدایای داخل ست ، کیفت هدایای ، تعداد هدایا و... از قیمت های چند ده هزار تومانی تا چند ده ملیون تومانی خریداری کرد. در صورتی که بخواهید ست شما شامل هدایای اداری باشد میتوانید از وسایلی مثل کازیه ، زیر دستی ها ، منگنه کوب ، دستگاه پانچ ، جای قلم و خودکار ، جای کلیپس و سوزن ته گرد ، جا چسبی ، جای کاغذ یادداشت ، تقویم ، سوزن کش ، زیردستی مدیریت ، ساعت رومیزی و دیواری ، قاب عکس می باشد.

نمونه ست مدیریت

 

هدایای نوشتاری (خودکار و روان نویس) و لوازم التحریر تبلیغاتی

 

امروزه هدایای نوشتاری یکی ازپر کاربردترین و ارزانترین هدایای تبلیغاتی هستند که در جلسات ، همایش ها و... در دستان مخاطبان شما قرار میگیرندو شما میتوانید با چاپ یا حک روی بدنه خودکار نام تجاری خود را همراه مخاطبان خود به دیگر مخاطبان نشان بدهید.
پر مصرفترین هدایای نوشتاری به ترتیب شامل خودکار ، روان نویس و خود نویس است که هر کدام نیز زیر دسته هایی دارند ، مثلا خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی ، فلزی با جوهر های معمولی ، ژله ای و...

 

یکی از پر مصرفترین کالاهای هر کشوری لوازم التحریر ها هستند ، همین پر مصرف بودن باعث شده تا بسیاری از شرکت ها از لوازم الحتریر به عنوان هدایا استفاده کنند. پس یک دسته دیگر از هدایای تبلیغات ، لوازم التحریرهای تبلیغاتی هستند.

خودکار تبلیغاتی


نمونه خودکار تبلیغاتی

دفتر تبلیغاتی


دفاتر تبلیغاتی را میتوان در اندازه ، جنس و تعداد صفحات مختلفی تولید کرد مثلا از دفتر یاداشت تبلیغاتی های جیبی 10*5 تا دفاتر تبلیغاتی بزرگ A4 وحتی بزرگتر.

نمونه دفتر و دفترچه تبلیغاتی

 

مداد تبلیغاتی

 

نمونه مداد تبلیغاتی

پاک کن تبلیغاتی

 

نمونه پاک کن تبلیغاتی

جامدادی تبلیغاتی

 

نمونه جامداد تبلیغاتی

تراش تبلیغاتی

نمونه تراش تبلیغاتی

 

خطکش تبلیغاتی

 

نمونه خطکش تبلیغاتی

 

 

 

سررسید و سالنامه های تبلیغاتی

همانطور که میدانید سر رسید ها و سالنامه ها دفاتری هستند که هر صفحه آن یک یا دو روز را در خود جای داده است ، به همین دلیل در شرکت های برای یاداشت کارهای روزانه و.... بسیار پر استفاده هستند.
در پایان هر سال برای تبرک عید و سال جدید شرکت ها معمولا هدایایی را به مخاطبان خود میدهند ، بسیاری این فرصت را غنمیمت شمرده و هدایای تبلیغاتی با نام و برند خود را به عنوان هدیه و برای شناساندن برند خود به مخاطبان خود اهدا میکنند.
یکی از بهترین هدایا در این زمان سر رسید و سالنامه است ، که مفید و پرکاربرد است.

 

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

وسایل الکترونیکی امروزه به جزئی نا جداشدنی از زندگی ما تبدیل شده اند و هر وسیله الکترونیکی ای که به عنوان هدیه به مخاطبانتان اهدا شود ، اثرات تبلیغاتی و بردسازی مناسبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
هدایای تبلیغاتی الکترونیکی و دیجیتال نیز قابلیت چاپ و حک برند شما را دارند ، که در زیر تعدادی از آنها را برای شما آورده ایم.

 

فلش مموری

وسایل ذخیره سازی دیجیتال بسیار پر مصرف و پرکاربرد هستند ، ارزانترین و پرکاربردترین وسیله ذخیره ساز الکترونیکی فلش مموری است که در ظرفیت های 8 ، 16 ، 32 ، 64 ،128 در بازار موجود است ، ولی فلش های تبلیغاتی با ظفیت های 16 و 32 با توجه به مقرون به صرف تر(مثلا اگر قیمت فلش 8 گیگی برابر 80.000 باشد ، فلش 16گیگی برابر 100.000 و فلش 32گیگی برابر 130.000 و فلش64 برابر 200.000 است) بودنشان بسیار پر کاربردتر از بقیه هستند.

انواع فلش مموری تبلیغاتی
فلش مموری تبلیغاتی چرمی
فلش مموری تبلیغاتی پلاستیکی
فلش مموری تبلیغاتی کارتی
فلش مموری تبلیغاتی فلزی
فلش مموری تبلیغاتی خودکاری
فلش مموری تبلیغاتی otg

 

پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک یک هدیه الکترونیک خاص و بسیار پرکاربرد است ، به شرطی که پاور بانک فیک و تقلبی نباشد بسیار ، بسیار هدیه خاص و لاکپری ای است.
با استفاده روز افزون از گوشی های موبایل ، استفاده از پاور بانک رونق بسیار زیادی پیدا کرده است ، پاور بانک ها در ظرفیت های مختلف از 2.000 میلی آمپر تا بیش از 20.000 میلی آمپر در بازار موجو هستند ولی پاور بانک های 10.000 میلی آمپری ، قیمت و ظرفیت مناسبتری برای هدیه دادن دارند.
این نکته را حتما مورد توجه قرار بدید که پاور بانک های ارزان بسیار بی کیفیت هستند ، حتی میلی آمپری که روی آنها نوشته شده 10 برابر ظرفیت واقعی هست ، پس یا پاور بانک تبلیغاتی هدیه ندهید یا پاور بانک تبلیغاتی اصلی هدیه بدهید.

 

اسپیکرهای قابل حمل تبلیغاتی

اسپیکرهای قابل حمل جدید دارای امکانات فراوانی هستند که علاوه بر قدرت صدایی بالا ، قابل حمل بودن و... ، امکاناتی نظیر اتصال بلوتوثی ، aux و.... را دارند.
پس اگر میخواهید این وسیله را به عنوان اسپیکر تبلیغاتی هدیه کنید جنس با کیفیت بخرید ، جنس های ارزان در این دسته نیز به سرعت خراب می گردند.

 

موس تبلیغاتی

کامپیوترهای تجاری ، خانگی و لب تاب ها امروزه به عنوان یک وسیله شخصی مورد استفاده میگردد ، بدین معنی که هر شخص و یا حداقل در هر خانه یک لپتاب یا کامپوتر وجود دارد.
پس موهای تبلیغاتی نیز یکی از پر مصرف ترین هدایای تبلیغاتی هستند که به مدت طولانی مورد استفاده اشخاص قرار میگیرند.
موس ها نیز قابلیت چاپ و حک را دارا هستند .
این هدیه الکترونیکی نیز اگر جنس ارزان بی کیفیت خریداری شود عملا دور انداخته میشود و کاربردی ندارد ، پس موقع خرید از کیفیت موس تبلیغاتی خود اطمینان حاصل کنید.

 

کابل شارژر تبلیغاتی

کابهای شارژ نیز به صورت گسترده در خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد ، نام دیگر کابل شارژ هاب شارژ یا هاب یو اس بی usb است که برای شارژ ، انتقال دیتا و... مورد استفاده قرار میگیرد.
کابل های شاررژ usb برای گوشی های جدید اندروید باید از پرت usb-type c پشتیبانی کند همچنین برای گوشیهای ایفون و قدیمی تر بسته به نیاز مخاطب شما باید درگاه مناسب انتخاب گردد.
با توجه به این که بیشتر افراز از کابل های شارژ usb معمولی استفاده میکنند ، بهتر است این نوع کابل هدیه داده شود.

 

هدفون ، هدست و هندزفری تبلیغاتی

هندزفری ، بلندگوهایی هستند که در داخل گوش قرار میگیرند و در دو نوع با سیم و بی سیم می باشند.
هدفون ، بلندگوهایی هتند که داخل گوش قرار میگرند و همچنین کل گوش را می پوشانند و در دو نوع با سیم و بی سیم می باشند.
هدست ، همان هدفون است با این تفاوت که میکروفون هم دارد و در دو نوع با سیم و بی سیم می باشند.
در این میان هندز فری ها ارزانتر و پرکاربردتر از بقیه هدایا هستند.

 

دستبند و ساعت هوشمند تبلیغاتی

دست بندها ساعت های هوشمند در حال بلوغ و تکمیل شدن می باشند تا تمام انتظاراتی که از آنها داریم را براورده کنند ولی با این وجود هنوز هم امکانات ویژه ای مثل ضربان قلب ، تماس گیرنده به موبایل ما ، ساعت و ... را به ما میدهند.
با توجه به امکانات ، نوع صفحه نمایش ، مقاومت در برابر آب و ضربه ، اتصال و... از چند صد هزار تا چند ده ملیون تومان قیمت داردند.

 

شارژرهای فندکی تبلیغاتی

این شارژها با اتصال به فندک ماشین و خروجی USB تعبیه شده در آنها ، عمل شارژ را برای گوشی ها انجام میدهند .
این ابزار ها اگر اصل نباشند باعث خراب شدن گوشی میگردند و ضد تبلیغ برای شما خواهند بود ، پس فقط جنس اصلی را به عنوان هدیه تبلیغاتی هدیه نمایید.

 

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از بهترین و اثر گذارترین روش های برای برند سازی شما می باشد ، که هزینه تبلیغات شما را تا حدود زیادی کاهش میدهد.


شکلات تبلیغاتی

شکلات های تبلیغاتی زمان زیادی نیست که پا به عرصه هدایای تبلیغاتی گذاشته اند و جز جدیدترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند ، هم چنین میدانید که یکی از مولفه های موثر در برند سازی تجربه و خاطره ای است که در تبلیغات شما در ذهن مشتری نقش میبندد .
شکلات های تبلیغاتی باعث ثبت تجربه ای ماندگار به واسطه خوشمزگی و شیرینی آن ها در ذهن مخاطب شما می شود.
در شکلات های تبلیغاتی شما میتوانید تصویر لوگو ، شعار تبلیغاتی و .... را حک کرده و حتی با بسته بندی اختصاصی خود آن را سفارش دهید .


ادکلن های تبلیغاتی

ادوکولون یا EDC از غلظت بسیار کمتر اسانس‌های روغنی برخوردار بوده و در واقع تنها ۲ تا ۷ درصد اسانس خالص معطر در ساخت آن به کار رفته است. درصد الکل استفاده شده در ادکلن‌ها بسیار بالا بوده و طبیعتا قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارند
ادکلن های تبلیغاتی که در زبان محاوره ای ادکلان های تبلیغاتی نیز گفته می شود ، اد کلنی است که از همان اسانس های تولید کنندگان بزرگ است با این تفاوت که در بسته بندی های کوچکتر و مناسب با نیاز شما با درج برند و لوگو  وطرح شما بسته بندی میگردد.
ادکلن های تبلیغاتی از چند ده سی سی تا چند صد سی سی قابل سفارش هستند و بسته به اسانس آن ادکلن قیمت های متفاوتی دارند ، پس انتخاب نوع اسانس هم در قیمت بسیار موثر است.


عطرهای تبلیغاتی

نام مرسوم پرفیوم‌های تبلیغاتی عطر تبلیغاتی است ، عطر ها  از ۲۰ الی ۴۰ درصد اسانس روغنی و خالص تشکیل شده‌اند و به همین دلیل اگر صبح از عطر خود استفاده کنید احتمالا تا غروب بوی آن را به وضوح احساس خواهید کرد.
عطر های تبلیغاتی همان عطر است که از همان اسانس های تولید کنندگان بزرگ است با این تفاوت که در بسته بندی های کوچکتر و مناسب با نیاز شما با درج برند و لوگو  وطرح شما بسته بندی میگردد.
عطر های تبلیغاتی از چند ده سی سی تا چند صد سی سی قابل سفارش هستند و بسته به اسانس آن عطر قیمت های متفاوتی دارند ، پس انتخاب نوع اسانس هم در قیمت بسیار موثر است.

 

ادویه جات تبلیغاتی

ادویه ها یکی از پر مصرف ترین چاشنی هایی هستند که برا هر آشپزی ای مورد نیاز هستند. ادویجات تبلیغاتی به دلیل استفاده های متعدد همیشه در چشم مخاطب شما هستند و میتوانند هم در زمان استفاده و هم در زمان تناول غذا مخاطب را به یاد برند شما بیندازد.
ادویه جات تبلیغاتی قابلیت بسته بندی با توجه بودجه شما از چند ده گرم تا چند صد گرم را دارا می باشند.

 

گلدان های تبلیغاتی

گلدان های تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی خلاقنه هستند که در هر محل کار و خانه ای مورد استفاده قرار میگیرند ، گلندان های تبلغاتی هم میتوانند سرامیکی و هم پلاستیکی باشند ، همچنین در تنوع سایز و شکل گلدان ها بسیار متنوع هستند و هیچ مشکلی بابت سلیقه و رنگ و... برای شما ایجاد نخواهند کرد.


هدایای تبلیغاتی مخصوص همایش ها و سمینار ها

یکی از مراکز مهمی که افراد خاصی جمع میشوند همایش ها و سمینار ها هستند ، پس یکی از خاص ترین و بهترین مکان ها برای یافت جامعه هدف و اهدای هدیه تبلیغاتی به آنها است ، که باعث قدردانی و تشکر شما از مخاطب نیز مبگردد  .
این هدایای تبلیغاتی باید به گونه انتخاب گردند که متناسب با نیاز مخاطب شما و همایش باشد.


بند آویز و کارت آویز تبلیغاتی

بند آویز های تبلیغاتی که شامل دسته ای از کارت آویز های تبلیغاتی پرسنلی ، نمایشگاهی و... می باشند ، این قابلیت را به شما میدهند که علاوه بر چاپ روی خود کارت ، روی بند ها هم چاپ برند یا لوگوی خود را داشته باشید.
این هدایای تبلیغاتی به خاطر اویز بودن به عنوان یکی تبلیغ متحرک جلو چشمان مخاطبان قرار میگیرند و تبلیغ برند و محصول شما را برای شما به ارمغان می آورند.


پوشه تبلیغاتی یا فولدر تبلیغاتی

پوشه های تبلیغاتی به واسطه این که در سمینار های لازم است تا هم مطالبی توسط مخاطب یاداشت گردد و هم اوراق یا هدایایی که به آن ها اهدا میگردد در مکانی نگهداری شود ، اهمیت پوشه را دو چندان میکند.
شما میتوانید با چاپ لوگو و برند خود بر روی پوشه یا فولدرهای تبلیغاتی به تبلیغ برند خود بپردازید.


تندیس و لوح تقدیر تبلیغاتی

تندیس یک یادگاری است که معمولا به شرکت کنندگان در سمینار و همایش به پاس حضورشان اهدا میگردد ، تندیس ها هم دوام بسیار بالایی دارند ، هم برای شرکت کننده ارزش و اعتبار بالایی دارند و اگر با طراحی خاص و زیبایی همراه شوند ، نگهداری تندیس را سالیان سال تضمین میکند.
تندیس ها انواع اجناس مختلفی از جمله پلکسی (پلاستیک شیشه ای مانند) ، فلز ، چوب ، پلاستیک و... ساخته می شوند که در این بین پلکسی زیبایی و انعطاف پذیر بسیار بیشتری در طراحی و چاپ دارد.

 

هدایای تبلیغاتی پارچه ای

از پارچه ها میتوان هدایای تبلیغاتی پر مصرف و پر بازده ای ساخت که باعث حک شدن نام و برند شما در ذهن و خاطر مخاطبان و مشتریان شما شود.


تی شرت تبلیغاتی

همه ما از تی شرت ها مخصوصا در فصل های گرم به تعدد استفاده میکنیم با توجه به این که مخاطب شما چه کسانی هستند (افراد معمولی یا نمایندگان و فروشندگان شما) میتوان طرح ، جنس و تی شرت تبلیغاتی مخصوص به آن ها را تولید کرد.
اگر شما دارای نمایندگان و فروشندگان هستید میتوانید با سفارش تی شرت هایی هم رنگ با رنگ سازمانی خود و چاپ لوگو و نام برند خود هم باعث تبلیغ برند خود شوید هم باعث یکدستی سازمان خود بشوید.

 


کلاه تبلیغاتی

کلاه ها در طول زندگی بشر و ما به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند ، کلاه های تبلیغاتی نیز همان کلاه های مورد استفاده روزمره ما هستند با چاپ طرح تبلیغاتی به یک ابزار تبلیغاتی تبدیل میگردند.
طرح تبلیغاتی معمولا بر روی پیشانی کلاه چاپ میگردد و بدین صورت فردی که کلاه را پوشیده به مانند یک بیلبورد تبلیغاتی ، بازاریابی و تبلیغ شما را انجام میدهد.

لباس کار

لباس کار یکی دیگر از وسایلی است که ما ناچار به استفاده روزمره از آن هستیم . لباس های کار نیز با چاپ بر روی آن ها یک ابزار تبلیغاتی خاص هستند که در بسیار مکان ها در جلو دید مشتری قرار میگیرند.

آفتابگیر خودرو

آفتابگیر ها به یکی از ابزار های الزامی برای جلوگیری از اسیب به خودرو امروزه به وفور مورد استفاده قرار میگیرند ، آفتاب گیرها مانع تابش نور مستقیم به داخل خودرو و افزایش عمر و کیفیت داخل خودرو میگردند ، پس آفتابگیرها یکی از وسایلی هستند که در مکان های بیرونی مثل کنار خیابان ها یک تبلیغ مفید و گسترده را برای شما به ارمغان می آورند.
 

روکش خوردرو

روشکش های خودرو سالیان سال بر روی یک خودرو نصب میگردند و با هربار دیده شدن آن ها باعث نزدیک تر شدن مشتری به شما میگردند.
 

 

زیرانداز تبلیغاتی

زیرانداز های تبلیغاتی یکی از روش های هوشمندانه برای تبلیغات شما هستند. زیرا با اهدای یک زیرانداز تبلیغاتی که نام و برند شما بر روی آن نقش بسته است ، توجه مشتریان خود را با هر با استفاده از آن به آن معطوف میکند.

 

چتر تبلیغاتی

چترها در هوای بارانی پاییزی و بهاری ، همچنین در برف زمستانی و حتی در هوای آفتابی تابستان یکی از پر کاربردترین وسایل هستند ، پس میتوان ای چتر های زیبا ودل بر یک هدیه 4 فصل به مشتریان خود اهدا کنید تا آنها نیز به بیلبورد تبلیغاتی شما در جایاجای شهر تبدیل شوند.

 

پرچم تبلیغاتی

پرچم یک نماد است که پیام هایی را به مخاطب انتقال میدهد ، از پرچم کشورمان ایران گرفته تا پرچم های شرکتی که با لوگو و یا نام برند شرکت مزیین شده اند. پرچم ها یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی به شمار میروند همچنین پرچم ها به یکسان سازی ساختار ، هویت سازمانی ، دکوراسیون و.... شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرند.

 

حوله تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی عالی حوله های تبلیغاتی هستند و در بسیاری از شرکت ها به عنوان هدیه ای در جهت پیش برد اموربازاریابی و تبلیغات مورد استفاده فراوان قرار میگیرند. فرض کنید حوله تبلیغاتی شما هر روز بعد از شست و شوی ذست و صورت در برابر دیدگان مشتری شما قرار بگیرد ، آیا شما از یک هدیه تبلیغاتی انتظاری جز این را دارید؟

 

ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

ساک های تبلیغاتی همیشه و هر روز مورد استفاده ما هستند و بدون آن ها تقریبا امکان خرید برای کسی فراهم نیست.
پس ساک های تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و میتوانند تاثیرات قابل توجی بر جایگاه و روند بازاریابی و تبلیغات ما داشته باشند.

لوازم التحریر تبلیغاتی

دفتر تبلیغاتی

یکی از  پرمصرف ترین لوازم التحریر تبلیغاتی دفتر های تبلیغاتی هستند ، دفاتر تبلیغاتی میتوانند با جلد اختصاصی و حتی صفحات داخلی به صورت کاملا اختصاصی چاپ و تولید بشوند.

مدادرنگی تبلیغاتی

یکی دیگر از لوازم التحریرهای تبلیغاتی مداد رنگی ها هستند ، مداد رنگی ها قابلیت حک آرم و لوگو اختصاصی روی خود مداد را دارند ، همچنین میتوانید مداد رنگی ها را در بسته های 6 ، 12 و 24 تایی با جعبه های اختصاصی فلزی و مقوایی سفارش بدهید.

پاک کن تبلیغاتی

پاک کن های تبلیغاتی نیز همانند پاک کن های معمولی در رنگ ها و طرح های متفاوتی تولید میشوند و با چاپ اختصاصی لوگو شما به محصولی اختصاصی برای تبلیغات شما مبدل میشوند.

خودکارهای تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی قطعا بزرگترین بازار هدایای تبلیغاتی هستند ،به همین دلیل در جنس های فلزی ، پلاستیکی ، معمولی تاچ بنداری و با جوهرهای متفاوتی قابل تهیه هستند.

جامدادی تبلیغاتی

جامدادی ها همانطور که همه میدانیم یکی دیگر از لوازم مورد نیاز است که نقش مهمی در نگهداری از لوازم التحریر دارند و قابلیت چاپ یا دوخت طرح و لوگو اختصاصی شما را دارند.

مدادهای تبلیغاتی

مدادهای تبلیغاتی نیز قابلیت چاپ طرح و لوگو اختصاصی شما را دارند و میتوان با بسته بندی در جعبه های 2 ، 4 ، 6 تایی به صورت گیفت و هدیه به مشتری اهدا شوند.

تراشهای تبلیغاتی

هر مدادی نیازی به یک تراش دارد و تراش های تبلیغاتی یکی دیگر از اعضای خانواده لوازم التحریرها هستند .

خطکش های تبلیغاتی

خطکش های تبلیغاتی در جنس های خشک و ژله ای را میتوان با چاپ اختصاصی تبدیل به هدیه ای ماندگار کرد.

پاستل تبلیغاتی

پاستل یا مداد شمعی ها را نیز میتوان با چاپ اختصاصی بر روی جبه آن ها به عنوان کلایی برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل کرد.

 

صنایع دستی تبلیغاتی

هر کشور و شهری دارای صنایع دستی مخصوص به خود هستند که میتوان این صنایع دستی را به عنوان هدایای نفیس ، اهدا کرد.

میناکاری

مینا ماده ای شفاف از جنس شیشه است و پس اط نقاشی روی فلز و قرار گرفتن این لعاب روی صنایع دستی میناکاری تولید میشوند ، این هدایا قیمت بالایی دارند و افراد و سازمان های خاص اهدا میشوند.

خاتم کاری

خاتم کاری به هنر چسباندن قطعات ریز و کوچک روی ظروف گفته میشود ، این دسته نیز جزو هدایای نفیس هستند.

سفال

سفال های در جاهای مختلفی کاربرد دارند که از جمله آن میتوان به گلدان ها ف لیوان ها و.... اشاره کرد.

معرق کاری

معرق کاری به هنر کنده کاری روی چوب گفته میشود.

فیروزه کاری

به چسباندن قطعات فیروزه روی ظروف ، فیروزه کوبی یا فیروزه کاری میگویند.

قلم زنی

به هنر ظریف کنده کاری و یجاد اشکال بر روی فلزات قلم زنی گفته میشود که این هنر هم به مانند تمام صنایع دستی جزو هدایای نفیس و گران قیمت هستند.

 

محصولات چرمی تبلیغاتی

کیف دستی چرمی

کیف دستی به نوعی کیف گفته میشود که کوچکتر از کیف های معمولی است و برای حمل و نگهداری اقلام کوچک مثل لوازم آرایش ، تلفن ، پول و... استفاده میشود.

کیف پاسپورتی

کیف پاسپورتی کیفی  است قابلیت قراردادن اسناد ، مدارک ، دسته چک ، کارت شناسایی و.... را دارد.

دست بند چرمی

یکی از زینتی ترین اقلام تبلیغاتی دست بند های چرمی هستند که قابلیت استفاده برای آقایان و خانوم ها را دارند.

کمربند چرمی

یکی دیگر از اقلام تبلیغاتی ، کمربندهای چرمی هستند که ماه ها مورد استفاده قرار میگیرند .

کیف پالتویی چرمی

 کیف پالتویی کیفی مستطیل شکل است که قابلیت های زیادی از جمله محل نگهداری کارت های بانکی ، موبایل ، پول ، فلش و... را دارد و در محصولات چرمی یکی از پر فروشترین اقلام به شمار می آید.

کیف آرایش

کیف آرایش بسیار مورد علاقه خانوها هستند و هر خانوم حداقل یکی از آن ها را دارد و اگر جنس این کیف از چرم باشد زیبایی آن را دو چندان میکند.

کیف جیبی

کیف جیبی همانند کیف های پالتویی در سایز کوچکتر و مربعی است و محل قرار گیری کارت ، پول و اجسام کوچک را دارد.

جا کارتی چرمی

جاکارتی ها امروزه با گسترش  کارت ها ی بانکی ، هدیه و.... بسیار مورد اقبال قرار گرفته اند.

جا کلیدی چرمی

جا کلیدی ها برای دسته بندی کلیدها مورد استفاده قرار میگیرند و در طرح های متنوع طراحی و تولید میشوند.

کوله پشتی

کوله پشتی یا کیف های کولی جزو بزرگترین کیف ها هستند و برای مسافرت ، ورزش ، تحصیل و... بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

 

محصولات پزشکی تبلیغاتی

دستگاه تست قند خون تبلیغاتی

با گسترش استفاده از قند ، برای جلوگیری از بیماری دیابت استفاده از دستگاه تست خون سریع بسیار زیاد شده است.

دستگاه فشار خون تبلیغاتی

دستگاه فشار خون همراه همیشگی افراد داری فشار خون هستند و میتوانند وسیله خوبی برا تبلیغات باشند.

دستگاه بخور

بیماری هایی مثل سرماخوردگی هر ساله همراه ما هستند و جه بهتر که شما در زمان بیماری کنار مخاطب خود باشید.

دستگاه اکسمتر

با گسترش کرونا و نیاز مبرم به تست اکسیژن و ضربان قلب اکسیمترها به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات پزشکی خانگی تبدیل شده اند.

ماساژور

بعد از یک روز پر کار استفاده از ماساژور ها میتواند خستگی را از تن مخاطب شما درآورد.

تراز

امروزه ترازوها جزو محصولاتی هستند که در هر خانه مورد نیاز است و چه بهتر که این وسیله با برند شما مورد استفاده قرار بگیرد.

محصولات سلامتی تبلیغاتی

نخ دندان

یکی از محصولات سلامتی دندان که بسیار مورد استفاده است  نخ دندان است.

مسواک

یکی دیگر از محصولات سلامت دهان و دندان مسواک های با کیفیت هستند که چندین ماه مورد استفاده قرار میگیرند و قابلیت چاپ با نام و برند شما را دارند.

خمیر دندان

خمیردندان ها به دلیل نیاز به گواهی های بهداشتی دارند را باید در تیراژ بالا به کارخانه جات سفارش داده شوند و.

دستمال کاغذی

محصولات سلولزی مثل دستمال کاغذی قابلیت تولید در ابعاد متنوع و چاپ 4 رنگ اختصاصی بر روی جعبه دستمال کاغذی را دارند.

جعبه کمک های اولیه

جعبه کمکهای اولیه جزو مسایل کاربردی هستند که چند سال مورد استفاده قرار میگرند و قابلیت اهدا بدون موارد داخل جعبه و یا اهدا موارد مونیاز داخل جعبه کمک های اولیه را دارند.

 

ابزار الات تبلیغاتی

جعبه ابزار تبلیغاتی

در هر صنف و کاری که باشید و حتی در خانه یکی از موارد ضروری داشتن جعبه کمک های اولیه است.

متر تبلیغاتی

متر های تبلیغاتی بیشتر برای صنوفی که از متر استفاده میکنند بازخورد بسیار بالایی دارد.

پیچ گوشتی و چکش تبلیغاتی

ابزار های پر مصرف مانند پیچ گوشتی و چکش نیز قابلیت اهدا با لوگو و برند شما را دارا می باشند.

 

هدایای تبلیغاتی خانگی

لیوان

بشقاب

قاشق و چنگال

زیر لیوانی

تابلو


برچسب ها : هدایا تبلیغاتی خاص , هدایا تبلیغاتی ایران زمین , هدایا تبلیغاتی مشهد , هدایا تبلیغاتی اصفهان , هدایا تبلیغاتی ارزان , هدایای تبلیغاتی , هدایای تبلیغاتی خاص , هدایای تبلیغاتی خلاقانه , هدیه تبلیغاتی , هداياي تبليغاتي خاص , هدایایی تبلیغاتی خاص , هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه , هدیه تبلیغاتی خاص , هديه تبليغاتي خاص , انواع هدایای تبلیغاتی خاص , هدایای تبلیغاتی خاص اصفهان , هدایای تبلیغاتی ایران زمین اصفهان , سایت هدایای تبلیغاتی ایران زمین , ادرس هدایای تبلیغاتی ایران زمین , هدایای تبلیغاتی مشهد , هدایای تبلیغاتی در مشهد , هدایای تبلیغاتی آلتون مشهد , هدایای تبلیغاتی ارزان مشهد , خرید هدایای تبلیغاتی مشهد , هدایای تبلیغاتی چرم مشهد , سفارش هدایای تبلیغاتی مشهد , شرکت هدایای تبلیغاتی مشهد , هدایای تبلیغاتی اصفهان , هدیه تبلیغاتی اصفهان , هدایای تبلیغاتی میر اصفهان , هدایایی تبلیغاتی اصفهان , هدایای تبلیغات اصفهان , هدایا تبلیغاتی رز اصفهان , چاپ هدایای تبلیغاتی اصفهان , مرکز هدایای تبلیغاتی اصفهان , هدایای تبلیغاتی ارزان , هدیه تبلیغاتی ارزان , هدایای تبلیغاتی ارزان در اصفهان , هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران , هدایای تبلیغاتی ارزان در کرج , هدایای تبلیغاتی ارزان در اهواز , هدایای تبلیغاتی ارزان تهران , هدایای تبلیغاتی جدید , هدایای تبلیغاتی لوکس , هدایای تبلیغاتی مفید , هدایای تبلیغاتی خاص مشهد , هدایای تبلیغاتی خاص چوبی , هدایای تبلیغاتی خاص تهران , هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص , هدیه تبلیغاتی خلاقانه , هدیه تبلیغاتی لوکس , هدیه تبلیغاتی عید نوروز , هدیه تبلیغاتی چیست , هدیه تبلیغاتی دمنوش , هدیه تبلیغاتی خاص رومیزی , هدیه های تبلیغاتی خاص , هدایای تبلیغاتی ابن سینا مشهد , چاپ هدایای تبلیغاتی در مشهد , هدایای تبلیغاتی تحریرچی مشهد , فروشگاه هدایای تبلیغاتی در مشهد , خرید هدایای تبلیغاتی در مشهد , بورس هدایای تبلیغاتی در مشهد , تولید هدایای تبلیغاتی در مشهد , سفارش هدایای تبلیغاتی در مشهد , فروش هدایای تبلیغاتی مشهد ,


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات