0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی + 20 هدیه تبیلغاتی عالی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی + 20 هدیه تبیلغاتی عالی

اگر امسال در نمایشگاهی شرکت می کنید، کالاهای تبلیغاتی ضروری است. نه تنها کالاها و هدایای تبلیغاتی به برجسته شدن شما ، در بین شرکت های شرکت کرده در نمایشگاه کمک می کند، هدایای شرکتی با کیفیت عالی نیز به ایجاد یک اثر ماندگار مثبت، مدت ها پس از برگزاری نمایشگاه کمک می کند.

چند راه واقعا موثر وجود دارد که می توانید برای نمایشگاه امسال خود آماده شوید.

برای اینکه به سازمان خود اجازه انتخاب بزرگترین هدایای تبلیغاتی را بدهید، باید از قبل برنامه ریزی کنید.

بسته به موجودی و پروسه تولید، زمان تحویل کالاها ممکن است بین 1 هفته تا 4 هفته متفاوت باشد - بنابراین اگر نمی خواهید انتخاب های هدیه شرکتی شما محدود باشد، برنامه ریزی از قبل ضروری است.

البته، در ما تولیدی هدایای تبلیغاتی گیفت سازان می‌دانیم که برنامه‌ریزی برای نمایشگاه شما تا این حد از قبل همیشه امکان‌پذیر نیست، شاید شما در یک رویداد لحظه آخری شرکت می‌کنید یا تعداد نمایندگان شرکت‌کننده افزایش یافته است.

برای پاسخگویی به هر امکانی، ما همچنین طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی را برای رویدادها ارائه می دهیم که می توانند در یک هفته یا کمتر ارائه شوند! اگر به کالاهای تبلیغاتی لحظه آخری نیاز دارید، مطمئن شوید که از تیم فروش دوستانه ما برای اطلاعات بیشتر بخواهید.

هدایای تبلیغاتی که همیشه محبوب هستند ، اگر با طرح های های خلاقانه شما به صورت رایگان در غرفه عرضه شوند است به هدف اصلی شما در نمایشگاه که جلب توجه و یافتن راهی عالی برای شروع گفت گو هست کمک شایان توجه ی کند.
همچنین هدایای ارزان بسیار زیادی وجود دارند که میتوانید با خرید در حجم بالا و ارائه مستمر به بازدیدکنندگان نمایشگاه ، بازدیدکنندگان را که مشتری های بلقوه شما هستند به غرفه خود جذب کنید.
شما میتوانید با هدیه دادن ، هدایای مارک دار و گران قیمت به مدیران ، نمایندگان و... ، برند خود را در ذهن و ضمیر آن ها ماندگار کنید.
اگر هدیه ای را بیابید که با موضوع کاری شما مرتبط باشد یا ابزاری سرگرم کننده و تعاملی باشد ، قطعا شما تمام مسیر بازاریابی و تبلیغات خود را به بهترین و موفق ترین شیوه پیموده اید.

انواع اقلام هدیه

قبل از اینکه اقدام به خرید اقلام تبلیغاتی خود کنید، مهم است که به این فکر کنید که جمعیت هدف شما چه کسی است و کدام کالا برای آنها جذاب است.

اگر در حال برنامه ریزی یک رویدادیا همایش هستید، حتی می توانید به یک موضوع خاص فکر کنید تا توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید. هنگامی که روی موضوعی تصمیم گرفتید، می توانید اقلام تبلیغاتی متناسب با آن را خریداری کنید مثلا طرح‌های بادکنک و بالن برای تناسب با انواع تم‌ها وجود دارد.

گزینه‌های ارزان‌تر برای اقلام هدیه شامل

  1. خودکار و مداد،
  2. جاکلیدی است
  3. گزینه های دیگر عبارتند از ظروف نوشیدنی مارک دار مانند لیوان و بطری آب
  4. پوشه
  5. دفترچه یادداشت
  6. زیر لیوانی
  7. ساک دستی های گلاسه و پارچه ای
  8. لباس مانند تیشرت ، گرمکن و هودی
  9. کلاه های پارچه ای و مقوایی
  10. بادکنک

گزینه‌های برتر و گرانتر برای هدایا شامل:

  1. چترها
  2. اسپیکر
  3. هدفون
  4. پاور بانک
  5. لیوان سرامیکی
  6. ساعت های دیواری

گزینه های لوکس شامل:

  1. ست های مدیریتی
  2. صنایع دستی
  3. کتاب های خاص
  4. کیف های چرمی
  5. خودکارهای مارک دار

حتی اگر در فضایی شلوغ نمایشگاه می‌کنید، انتخاب نوع مناسب کالاهای برندهای چشم‌نواز می‌تواند چشم‌ها را از رقبای شما دور کرده و به غرفه‌تان جلب کند.

بنرهای سفارشی، بالن ها و بادکنک ها می توانند به شما در ایجاد دید قابل توجهی در یک محیط شلوغ کمک کنند.

اقلام مورد نیاز برای شمایی که در نمایشگاه شرکت میکنید، شامل:

  1. بج سینه
  2. پرچم ساحلی
  3. غرفه سازی
  4. گردن اویز اختصاصی

گردن آویز نمایشگاهی

اگر خود نمایشگاه را اداره می کنید، گردون آویز نگه دارنده کارت برای هر نماینده ای از شرکت شما که در غرفه نمایشگاه شما حضور دارد ضروری است.

انتخاب گردون آویز نگه دارنده کارت با مارک و برند شما ، برای نمایشگاه شما کلیدی است و ممکن است به بودجه زیادی برای این محصول لازم نیست.

صنعت نمایشگاهی یکی از بزرگترین مصرف کنندگان کالاهای تبلیغاتی است.

 

سوالات متداول


چرا هدایای نمایشگاهی برای بازاریابی بسیار موثر است؟

برند شما در رویدادهای بزرگ برجسته می شود و اطمینان حاصل می کند که مدت ها پس از پایان رویداد در ذهن مشتریان بالقوه خود باقی خواهید ماند. مردم تمایل دارند به برندهایی که چیزی را به صورت رایگان به آنها ارائه می دهند با علاقه نگاه کنند. با ارائه اقلام تبلیغاتی به مشتریان بالقوه خود، می توانید حس ارزشمندی از وفاداری به برند ایجاد کنید، به این معنی که احتمال اینکه دفعه بعد که به نوع محصولات و خدماتی که ارائه می دهید نیاز داشته باشند، شما را انتخاب خواهند کرد.


اگر در حال برنامه ریزی یک رویداد مجازی هستم، آیا باید در موارد تبلیغاتی سرمایه گذاری کنم؟

حتی اگر رویداد شما به‌جای آفلاین به صورت آنلاین برگزار می‌شود، همچنان می‌توانید اقلام تبلیغاتی را قبل یا بعد از مراسم بزرگ برای گیرندگان ارسال کنید. این می تواند نام تجاری شما را در ذهن مشتریان خود جلب کند و به شما کمک کند تا به طور قابل توجهی از رقبای خود متمایز شوید.


کاربردهای اصلی هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی معمولاً در نمایشگاه ها و نمایشگاه ها به صورت حضوری ارائه می شود. اگر برند خود را در یک رویداد بزرگ تبلیغ می‌کنید، توزیع کالاهای تبلیغاتی راهی عالی برای ایجاد تأثیری قدرتمند و حفظ شرکت شما در ذهن مشتریان بالقوه است. اگر در حال سازماندهی یک رویداد مجازی هستید، می توانید از قبل برای شرکت کنندگان هدایایی بفرستید تا در این مراسم سر و صدا ایجاد کنید. همچنین می توانید برای تشکر از مشتریان احتمالی برای حضور در آن، پس از مراسم هدایایی تهیه کنید. این می تواند تداعی های مثبت قدرتمندی را در اطراف برند شما ایجاد کند.


محبوب ترین انواع کالاهای رویداد مارک دار کدامند؟

برخی از محبوب ترین انواع کالاهای رویداد مارک دار که می توانید خریداری کنید عبارتند از تسمه های مارک دار، که برای رویدادها و همچنین محیط های داخل فروشگاه عالی هستند. مچ بند های تبلیغاتی بسیار مفید هستند زیرا می توانند به عنوان جایگزینی برای بلیط استفاده شوند و می توانند بعد از مراسم استفاده شوند تا در معرض دید بیشتر برند قرار گیرند. شکلات‌ها و شیرینی‌های مارکدار می‌توانند به شما کمک کنند تا حس قدرتمندی از وفاداری به برند ایجاد کنید، در حالی که توپ‌های استرس مارک یک گزینه کلاسیک کالای تبلیغاتی هستند. خرس های عروسکی تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند تا تداعی های گرمی در اطراف برند خود ایجاد کنید، و بادکنک ها و بنرهای رنگارنگ می توانند به شما کمک کنند تا در هر رویدادی که شرکت می کنید، حضوری بزرگ داشته باشید.

سایر هدایای رویدادهای تبلیغاتی محبوب شامل نشان دکمه های مارک دار، کارت های نعناع و مچ بندهای سیلیکونی است. کیف های کریر نیز یک انتخاب عالی برای رویدادها هستند زیرا به مردم اجازه می دهند هدایای تبلیغاتی را به راحتی حمل کنند، در حالی که نی های فلزی مارک دار برای مهمان نوازی عالی هستند.


هدایا در کدام رنگ ها موجود است؟

هدایای تبلیغاتی در رنگهای مختلف موجود است. شما نباید برای یافتن چیزی که با برند شما مطابقت داشته باشد تلاش کنید. حتی می توان برخی از محصولات را با پنتون مطابقت داد تا ظاهری واقعا منحصر به فرد ایجاد کند.


من برای کمپین بازاریابی خود به چیزی واقعا متمایز نیاز دارم، چه کاری می توانم انجام دهم؟

اگر نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در وب سایت ما پیدا کنید، با ما تماس بگیرید، و ممکن است بتوانیم چیزی را برای شما تهیه کنیم.


آیا می توان لوگوی من را به صورت تمام رنگی روی کالا چاپ کرد؟

بله لوگوی شما را می توان به صورت تمام رنگی در همه هدایای رویداد چاپ کرد.


برچسب ها :


نظرات

  • عکس پروفایل کاربر
    علی : 2022-08-18
    عالی

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات