0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
سلفون معمولی چیست؟

سلفون معمولی چیست؟

سلفون نوعی پلاستیک شفاف و درخشنده است که از مواد اولیه پلی پروپیلن تولید می شود. سلفون در انواع مختلف سلفون معمولی و سلفون حرارتی وجود دارد که هر یک کاربردهای خاص خودش را دارد.

در واقع مواد اولیه سلفون همچون فیلم‌های شیشه‌ای می ماند که فوق العاده محکم و مقاوم هستند.

از این رو از سلفون ها در کاربردهای مختلفی استفاده می گردد.

سلفون در واقع بوسیله هوا تولید می شود و به دلیل مقرون به صرفه بودن امروزه در اکثر کارخانه‌های بزرگ از آنها استفاده می شود.

 هزینه پایین همیشه یکی از عوامل مهم در تولیدات بزرگ می باشد، سلفون از این جهت پرکاربرد است که با هزینه پایین، خیال مشتریان را برای بسته بندی های محصولات آسوده کرده است.

کاربرد سلفون معمولی

سلفون معمولی در اکثر موراد قابل استفاده می‌باشد، مسلما خیلی از این موارد را به چشم دیده اید، اولین نمونه از کاربرد سلفون در بسته بندی حبوبات می باشد.

 تقریبا در تمامی بسته بندی حبوبات از سلفون استفاده شده است.

 از دیگر کاربردهای سلفون معمولی در بسته بندی مواد صنعتی، جلد کتاب، کاربردهای آزمایشگاهی و سلفون‌های رومیزی می توان نام برد.

 این مثال ها و کاربردها برای آشنایی بیشتر شما با سلفون معمولی می باشد که می توانید آنها را در هر جایی ببینید.

 سلفون انعطافپذیری بالایی دارد و به راحتی قابل تغییر شکل است، به همین دلیل هم به صورت گسترده ای از آن استفاده می شود.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا از سلفون استفاده می کنیم؟ در بیشتر موارد، عمر کوتاه محصولات باعث می شود که در اثر برخورد با یک شی تخریب شوند و یا با قرار گرفتن در مقابل نورخورشید درخشندگی خود را از دست بدهند، سلفون راهی است برای جلوگیری از این موارد.

سلفون نوعی بسته بندی انعطافپذیر می باشد که امروزه در هر کجایی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث تازگی و طراوت محصول شده و به راحتی قابل حمل و ذخیره سازی هستند.


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات