0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
دستگاه چاپ بنر لارج فرمت چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه چاپ بنر لارج فرمت چه ویژگی هایی دارد؟

بنر نوعی از تبلیغات است که امروزه به عنوان یک روش هوشمندانه در تبلیغات بیرونی استفاده می شود.

 استفاده از اشکال گرافیکی و متن می تواند یک جلوه‌ی بصری فوق العاده و قابل توجه برای بیننده داشته باشد.

بنر نیز با توجه به بازدهی بالا و مقرون به صرفه بودن، امروزه با رشد روزافزونی روبرو شده است که یکی از عوامل مهم تبلیغ در کسب و کار و همچنین اتحادیه های صنفی  است.

همانقدر که طراحی و نوع کاغذ مهم است، دستگاه چاپ با کیفیت بالا نیز عامل دیگری در چاپ بنر می باشد.

دستگاه چاپ بنر لارج فرمت:

دستگاه چاپ بنر (لارج فرمت) یک مدل از دستگاه های منحصر به فرد و با کیفیت بنر می باشد و افرادی که با چاپ و طراحی سر و کار دارند، به خوبی این دستگاه قدرتمند را می شناسند. جالب است بدانید: این دستگاه چاپ، غالبا برای چاپ بنرهای با سایز 1.5 تا 5 متر طراحی و در ابعاد استانداردی ساخته شده است و می تواند بنرهای سایز بزرگ را با تقسیم کردن به چندین تکه، به چاپ برساند. بعد از چاپ نیز شما می توانید تکه های تقسیم شده را با گرما دادن به یکدیگر وصل نمایید و یک بنر با سایز بزرگ و زیبا داشته باشید.

چه نوع متریالی برای دستگاه لارج فرمت استفاده می شود؟

اصولا برای تبلیغات از طریق بنر، از متریال هایی استفاده می کنند که ضد آب بوده و در برابر شرایط محیطی و بیرونی مقاومت بیشتری داشته باشند.

دستگاه چاپ بنر لارج فرمت نیز متریال مخصوص به خودش را دارد، غالبا برای این دستگاه چاپ، از بنرهای مات که بسیار عریض هستند استفاده می‌کنند.

این بنرها انعطافپذیر و ضد آب بوده و مقاومت به مراتب بالاتری دارند. جالب است بدانید به کار رفتن فیبر در این نوع متریال ها باعث شده است تا جنس بنر محکم باشد و به راحتی پوسیده و یا پاره نشوند.

غالبا یکی از دلایل پارگی بنرها عدم سوراخهای ریز روی آن است، از این رو در برخی از رول های این متریال، سوراخ های ریزی تعبیه شده است تا در محیط بیرون بر اثر وزش باد سوراخ نشود.

ویژگی های دستگاه چاپ بنر لارج فرمت:

دستگاه چاپ بنر لارج فرمت به دلیل داشتن قطعات با بالاترین کیفیت، چندین شیفت فعالیت بدون کوچکترین وقفه، ثبات کیفیت در چاپ‌هایی با زمان طولانی، زیبایی در طراحی، برخورداری از یک فضای مشخص شده جهت نگهداری کیبورد و موس و همچنین بهره گیری از بروزترین و جدیدترین آیتم ها و بهترین قطعات برقی و مکانیکی توانسته امروزه جایگاه ویژه ای را در چاپخانه ها برای خود حفظ کند.

نکاتی برای استفاده از بنر تبلیغاتی که باید بدانید!

اگر قصد دارید از بنر برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید، بایستی از قبل مخاطبان خود را بشناسید و مکان هایی که می خواهید بنر در آنجا نصب شود را ارزیابی نمایید.

 در طراحی و چاپ بنر نیز نهایت دقت را به خرج داده و سبک و اشکال گرافیکی را انتخاب کنید که بتواند سلایق عموم جامعه را پوشش دهد.

همچنین یکی از نکات مهمی که می تواند حائز اهمیت باشد، سایز بنر است که لازم است بدانید از چه فاصله ای قرار است دیده شود تا یک سایز مناسب را برایش در نظر بگیرید. همچنین در انتخاب رنگ و متن نیز دقت کنید تا مخاطب به طور مستقیم پیام شما را دریافت نماید.


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات