0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
چاپ فلکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

چاپ فلکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

مسلما شما هم با بنر و فلکسی اشنایی دارید، بنر نمونه ای از تبلیغات است که با استفاده از متن و اشکال گرافیکی به صورت یک عنصر منحصر به فرد برای انتقال پیام به کار می رود و  بسیار مورد استفاده عموم قرار گرفته است.

 فلکسی یا فلکسی فیس نیز، نمونه ای دیگر و پرطرفدار از عنصر تبلیغاتی است که امروزه به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردش در میان اقشار مردم شناخته شده است.

 مسلما شما هم در گوشه و کنار شهر با تابلوهای فلکسی برخورد کرده اید، از ویژگی های فلکسی و چاپ فلکسی اینست که نور را از خود عبور می دهند و جلوه ای بسیار زیبا به بیننده القا می کند.

 تابلوسازی فلکسی فیس یکی از تابلوهای بسیار زیبا و جذاب در گروه تابلوسازی های دیگری همچون چلنیوم، کامپوزیت و لایت باکس است که به دلیل چاپ فلکسی، توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند.

در واقع چاپ فلکسی از دسته تابلوسازی هایی است که با دستگاههای چاپ مخصوصی به چاپ می رسند و نوردهی فوق العاده ای دارد.

فلکسی چیست؟

فلکسی یا فلکسی فیس به متریال‌هایی گفته می شود که غالبا از این نوع متریال برای تابلوهایی همچون تابلو سر درب مغازه و فروشگاهها از آن استفاده می شود.

 در واقع هر نوع تابلویی که در آن از نور مهتابی استفاده شود و به این دلیل متریال فلکسی بسیار مورد توجه است.

چاپ فلکسی با برخورداری از کیفیت و نورپردازی ویژه ای که دارند یکی از نمونه های ممتاز برای تبلیغات در شب است و کسانی که قصد دارند تابلوی آنها در شب هم روشنایی داشته باشد و مورد توجه قرار گیرد از چاپ فلکسی استفاده می کنند.

ویژگی های چاپ فلکسی؟

هر یک از چاپ ها خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند، به عنوان مثال: چاپ دیجیتال یکی از چاپ‌های بسیار رایج در کاربردهایی نظیر تندیس های تبلیغاتی، ساعت دیواری و تابلوسازی است.

 چاپ فلکسی هم با توجه به ویژگی‌هایی همچون: نورپردازی حرفه ای در شبانه روز،  قابلیت عبور نور از متریال، وزن و ضخامت مناسب و همچنین کیفیت چاپ، یکی از چاپ های بارز و برجسته می باشد که امروزه به دلیل مقرون به صرفه بودن با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

همچنین جالب است بدانید: چاپ فلکسی به عنوان اقتصادی‌ترین ماشین چاپ دنیا شناخته شده است.

چاپ فلکس در سال 1357 مطرح شد و تاکنون به دلیل جنس متریال فلکس و همچنین قیمت مناسب یکی از پرکاربردترین نوع چاپ محسوب می شود.

همچنین فلکس، یکی از انواع چاپ می باشد که در آن از نور مهتابی استفاده می شود، از این رو تابلوهای فلکسی نیز از دسته تابلوهای پرفروش در عرصه تبلیغات هستند و به دلیل روشنایی و بهتر دیده شدن تابلو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های تابلوهای فلکسی، اینست که می توانید در هر زمانی که خواستید، رویه فلکسی آن را تعویض نمایید.

 لازم است بدانید: فلکسی نیز در دو نوع چینی و کره ای وجود دارد که هر کدام با هم تفاوت داشته و بسته به خواسته و بودجه ی مشتری می تواند استفاده شود.

ویژگی های دستگاه چاپ فلکسی؟

رزولوشن بالا، سهولت کار برای اپراتور، ابعاد بسته بندی استاندارد، عیب یابی اتوماتیک، قابلیت تنظیم سرعت در کنار کیفیت بالای چاپ را می توان از خصوصیات و ویژگی های بارز دستگاه چاپ فلکسی در نظر گرفت.

 


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات